Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Οι Τριάδες των Νερών

Στην άκρη της περισκελίδος
δυο λύσεις απο μαύρο σατέν
κι ενα ακτινοβόλο όραμα
με γυαλιστερό χτένι

Το μέγιστο δυνατό της
ανάμεσα σε μένα και σε μένα
δυο ρουφηξιές από πολύτιμα αρώματα
και μια μεταξωτή σκαλίτσα
για την παιδική μου χαρά

Να βλέπω μέσα απο τα μάτια της
τη μανία του φόντου σε μπλου

Μ' ενα σμπάρο δυο τρυγόνια
μετεμψυχωμένα σε μουντζούρες
από πολτό κοκκάλων

Δεν ξέρω πάντα τι αναπαριστώ
ούτε ψάχνω το δίκιο μου να βρω
στην ήμερη ουσία της
ενώ στα φανερά
κρυφά μόνο εμένα σκοτώνει

Εγώ είμαι εδώ
με τον ακατανόητο μανδύα του Χάους
και στον αστερισμό του Ακονιού
ακονίζω μεγάλες ευθυμίες
Φωνή μου
Φωνή μου ας είναι
σ' όλα τα κατακτημένα οροπέδια
των Ερώτων η τραγοπόδαρη
Μεγαθυμία του Πανός

Χύσε λοιπόν
Χύσε το αίμα σου
γλυκόπιοτο στο Κύπελλο των αιθέρων
και κρύψε το χαμόγελό σου
μέσα στις μεγάλες Τριάδες των Νερών

Βόληκρος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου