Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

A Babalon Story

Ας μου επιτρέψει η ανήθικη ευθύτητα
να αποκαλύψω την ιστορία μου, μια Υμνωδία
του Μεγαλείου της Φωτιάς, που τις νύχτες έμβρυα
τερατωδών σχημάτων με πιπιλίζουν, και ροκανίζουν
την τραγανή καρδιά μου. Αχ! τί χάρες που' χουν οι από-
κρυφες περιοχές οχιές στα χαρέμια των Ινδών. Τί ποικιλίες
ιματισμών κεκοσμημένων δι' όλων των βδελύκτων!
Παραθέτω ενταύθα τα λαχανικά του εφαπλώματος, ενώ στη
γωνια του ο Θηριούλης επιδίδεται σε  αστρικές τριβές κι αλλό-
κοτες εξερευνήσεις, πράττειν ουδέν - κάνει Tao Programming.

Κάποτε η μυστική τελειότης των γλουτών μου ήταν προσιτή
μόνον στους οφθαλμούς της κοπέλας του Παντοπωλείου των πλοιόνων
τέκνων. Εγώ έσκυβα να ψωνίσω  πράσινα σαπούνια, να τα δώσω να 
πλυθούνε τα φαντάσματα.
Μάρτυς μου η γεροντοκόρη που έμεινε στο δίπλα ράφι με τα αλλαντικά!
Αυτή, η κοπέλα η παντοπώλισσα, αγέλαστη μου έδινε τα ρέστα και ξεροκα-
τάπινε απ'τη ντροπή της Υπεροχής μου. Μετά άδειαζε τη σκάφη απ' τα σύκα.

Ένα μεσημέρι ο Θηριούλης, ενώ έπαιζε αφηρημένος σκάκι,
έστρεψε το κεφάλι του και με κοίταξε σοβαρά, η Σαλαμάνδρα!

Μου κίνησε το Πυρ το Αρχέγονο στα σκέλια, με όλη του την ένταση
χωρίς φραγμούς να δείχνω τ' ωραίο μου γουνάκι σ' όλα τα πλάσματα της
Γης, και της πυγής μου το σοκολατί συντριβάνι σ' όλα τα μήκη πέη.
Η δύναμη της έλξεως για γράμματα και αριθμούς, αρώματα φτηνά,
Parfait Amour, και σπάνια βιβλία, επέτυχ' επικλήσεως τον δρόμο της
Πορφύρας - για να δοθώ οριστικά στην Ιερά Πορνεία, μ' επίσημο πιστο-
ποιητικό της Δόξης του Υψίστου, να μ' εχουνε  καβάλα, από το στόμα στο αυτί 
κι ενθέρμως πίπα - κώλο. Πάντοτε αναντίρρητη και αυστηρή - προνόμιο μεγάλο!
Χάρη τιμή και ζεστασιά, μέσα στο Δισκοπότηρο το ρόδο των Αγίων.

Ρενέ Ξαρχάκου
( Εναγκαλιστικός Συνεταιρισμός Βοληκροκίδων)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου